بهترین فایل های صوتی خود هیپنوتیزم و مدیتیشن و مراقبه که تمامی فایل ها کاملا تست شده و تضمینی است

محل لوگو

فایل صوتی خود هیپنوتیزم افزایش اعتماد به نفس


فایل صوتی خود هیپنوتیزم افزایش اعتماد به نفس

با فایل های خودهیپنوتیزم ،بدون تلاش فیزیکی زیاد، سرعت رشد تغییرات مثبت تان را چند برابر افزایش دهید!

آیا می‌دانستید در تمام فعالیت‌های مربوط به مغز شما، اصلاح الگوهای ذهنی بیشترین تأثیر را در موفقیت تان دارد؟

استفاده از فایل های خود هیپنوتیزم فقط برای اصلاح الگوهای ذهنی نیست، بلکه می‌تواند موفقیت شما در جنبه های مختلف زندگی بیشتر کند، آرامشتان را بهبود بخشد، روابط خانوادگی تان را بهبود بخشد و …

استفاده از فایل های خود هیپنوتیزم را شروع کنید. سپس بنشینید و از نتایج آن متحیر شوید و لذت ببرید!

 

آیا شما هم این موارد را تجربه کرده اید؟

دختر یا پسر زیبایی هستید که علی رغم زیبا بودن در چشم دیگران باز هم خود را زیبا نمی دانید.
ورزشکاری هستید که علیرغم توانمندیهای جسمانی و فنی، خود را در مقابل حریف ضعیف می بینید.
دانشجو و یا دانش آموزی هستید که علیرغم تسلط بر مطالب درسی سر کلاس جرأت پاسخ دادن به سؤالات را ندارید.
فردی هستید که توانایی های زیادی دارید ولی اعتماد به نفس لازم برای ابراز توانمندی ها و لیاقت هایتان و ابراز وجود را ندارید.
شخص یا اشخاصی حق شما را ضایع کرده اند ولی شما توانایی احقاق حقتان را ندارید.
به شخصی علاقه داشتید ولی توانایی ابراز علاقه و بیان احساساتتان را نداشته اید.

اعتماد به نفس و اطمینان به ‌این که “من آدم توانمندی هستم”، کلید بسیاری از موفقیت‌ها در برخورد‌های اجتماعی است. اعتماد به نفس به خودی خود در کسی به وجود نمی ‌آید، بلکه مستلزم کسب مهارت هایی است که هم آن را به وجود بیاورد و هم آن را تقویت کند.

به نظر شما علت عدم اعتماد به نفس چیست؟

بیشترین ویژگیهای شخصیت ما از دوران کودکی شکل میگیرد. بنابراین از جمله عوامل شکل دهنده شخصیت ما بایدها و نبایدها، تأیید و یا عدم تأیید رفتارهای ما، تنبیه ها و تشویق ها، تحسین و تمجید، تعریف و تحقیر و … می باشد که توسط اطرافیان از جمله خانواده و والدین بر ما اعمال می شود. بنابراین اعتماد به نفس و یا عدم اعتماد به نفس و اعتماد به نفس کاذب ریشه در دوران کودکی و تربیت گذشته فرد دارد.

عدم اعتماد به نفس را جدی بگیرید!

عدم اعتماد به نفس موجب می شود که فرد نتواند ابراز وجود کند و به علایقش بپردازد. در نتیجه احساس سر خوردگی، خود کم بینی و احساس پریشانی مینماید که موجب بروز افسردگی می شود. در واقع یکی از عوامل اصلی و درجه یک اختلالات افسردگی، اضطراب، وسواس، و غیره همین عدم اعتماد به نفس است.

عدم اعتماد به نفس یا خجالت؟!

شباهت های زیادی بین عدم اعتماد به نفس و خجالت وجود دارد. یک فرد خجالتی می ترسد ابراز وجود کند و همینطور یک فردی که اعتماد به نفس ندارد هم ترس از ابراز وجود دارد. با این حال تفاوتهای این دو بسیار زیاد است . به طور کلی فردی که دارای عدم اعتماد به نفس باشد حتی در انجام کارهایی که توان انجام آن را دارد هم می ترسد.

البته بسیاری از افراد دارای اعتماد به نفس کاذب هستند. این افراد ادعای انجام هر کاری را می نمایند و هنگامیکه شکست می خورند سعی می کنند باز آن را توجیه کنند. اگرچه اعتماد به نفس کاذب یک ویژگی منفی است ولی وضعیت افراد دارای این ویژگی بهتر از افرادی است که اصلاً اعتماد به نفس ندارند. فردی که اعتماد به نفس ندارد حتی برای بهبود شرایط خود هم تلاش نمی کند.

آیا می دانید یکی از بهترین راه های درمان عدم اعتماد به نفس اصلاح الگوی ضمیر ناخودآگاه است!

عدم اعتماد به نفس همان طور که گفته شد یکی از عوامل اصلی اختلالات عاطفی و رفتاری و روانی است. متأسفانه بسیاری از روانپزشکان به دنبال رفع علایم بیماری می باشند و برای معالجه، دارو تجویز می کنند تا علایم افسردگی و استرس و غیره را کاهش دهند. متأسفانه فنون روانشناسی چون شناخت درمانی و رفتار درمانی و … نیز در درمان و یا بهبود حالات روانی و رفتاری فرد نیز کاملاً موفق نبوده است.
تحقیقات اخیر دانشمندان نشان داده که ریشه بسیاری از اختلالات رفتاری و روانی، ریشه در اعماق ذهن و یا ضمیر ناخودآگاه فرد دارد و به همین دلیل، هیپنوتیزم درمانی و اصلاح الگوی ضمیر ناخودآگاه، قویترین روش برای بهبود اعتماد به نفس و دیگر حالات روانی فرد است.

خود هیپنوتیزم، کلید طلایی کنترل ذهن و دنیای درون

جهت کسب موفقیت در زندگی در ابعاد گوناگون، روشهای مختلفی وجود دارد که هر کدام به نوبه خود موثر، اثبات شده و ارزشمند است. اما کدام روش بهتر است و چگونه می توان در کمترین زمان به بهترین نتایج در کسب موفقیتهای مختلف دست یافت ؟ امروزه بر همگان و در تمام جهان و ایران ثابت شده که کنترل ذهن، ضمیر ناخودآگاه و باورهای ما تاثیر صد در صد مستقیمی بر کنترل زندگی در ابعاد مختلف مادی، روحی، شخصیتی، فکری و معنوی دارد و در واقع این دنیای درون ما است که دنیای بیرون را شکل می دهد که این موضوع دیگر به یک امر بدیهی و کاملا شناخته شده تبدیل شده است.

خودهیپنوتیزم، کلید طلائی ورود به دنیای ذهن و کنترل آن برای هر فرد می باشد و کنترل ذهن، راز اصلی کنترل زندگی و ایجاد تغییرات دلخواه است. خودهيپنوتيزم تأثير بسيار قابل توجهی در رسيدن به اهداف در زندگي دارد. خودهیپنوتیزم تنها روشی است که قابلیت کنترل کردن ذهن و ضمیر ناخودآگاه ما را به قویترین و مستقیم ترین شکل ممکن به وجود آورده و همچنین باورهای ما را به تسخیر خودمان در می آورد.

شاید روشهای بسیاری برای کنترل ذهن و دنیای درونی ما وجود داشته باشد. اما بدون شک خودهیپنوتیزم به عنوان قویترین روش در سراسر جهان شناخته شده است چون خود هیپنوتیزم دقیقا ما را به صورت مستقیم وارد فضای ذهنمان می کند و مانند روشهای دیگر نیست که از دور و با زحمت بسیار زیاد سعی می کنند تا بر روی ذهن و ضمیر ناخودآگاه ما تاثیر بگذارند که تازه در اکثر موارد این تاثیرات، بسیار سطحی و گذرا خواهد بود و باورهای ما را نمی تواند از درون و بصورت عمیق متحول کند.

 

 

 

خرید مطمئن

Related image


مبلغ قابل پرداخت 26,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 712

برچسب های مهم

بهترین خود هیپنوتیزم ها و مدیتیشن ها و مدراقه با ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما